מיתוג

מיתוג

מיתוג – הדרך שבה משקה הופך ל"טעם החיים", זוג נעליים למסר על תעוזה ועשייה ומכשיר סלולרי לפלא. תהליך המיתוג מהווה את האתגר בתרגום המוצר למסר בעל משמעות. זוהי הדרך בה עסק מצליח להיקשר אצל לקוחותיו עם מסר משמעותי ואפילו רגש.

 

חמסה, חמסה, חמסה על המיתוג שלנו:

 

  1. ניתוח ואפיון ראשוניים – הכרה ראשונית של העסק על מנת להבין את אופיו והתחום שבו הוא פועל. תהליך זה כולל את הכרת השוק והמתחרים הפועלים בו ומציאת הדרכים לייחד ולהבדיל את העסק ומוצריו משאר השחקנים בשוק.
  2. הכרת קהל היעד – ניתוח האוכלוסיות השונות אשר אליהן אנחנו רוצים להגיע. רמת הכנסה, חתכי גילאים, אזורי מחיה ומצב משפחתי – הבנת קהל היעד תעזור לנו לחבר בין המותג שלנו ללקוחות פוטנציאלים ולהבין את רצונותיהם בצורה הטובה ביותר.
  3. הגדרת המהות והחזון של המותג – מה בעצם העסק מציע מעבר למוצריו? לאיזה רגש נרצה לפנות? האם אנו מייצגים רמת חיים, נוחות, תחכום, משפחתיות או בכלל ריגוש ואדרנלין? זהו השלב שבו הידע המקדים שצברנו יתחיל להתבטא בצורה ובמסר המתאים למותג שלנו.
  4. תהליך המיתוג המעשי בפועל – זהו השלב שבו נשלב אנשי מקצוע מתחומים שונים שיוציאו את המסר שלנו החוצה בצורה הנכונה ביותר. קופירייטרים, מעצבים ופרזנטורים ישלבו כוחות על מנת ליצור גרפית ומילולית את המסרים שייצגו את העסק ויפנו ללקוחותיו בצורה מדויקת, חזקה ובעלת רושם.
  5. הפצה ופרסום – עכשיו נותר לחשוף את המותג. כאן נצטרך לבחור את סוג הפרסום, מדיות הפרסום ודרכי הפצת המותג האופטימליות על מנת להגיע לקהלי היעד שלנו.

 

ובשורה התחתונה – ריסטארט!
אנו בריסטארט יודעים איך ליצור בידול, איך לזקק מסר אחד חד וברור, כזה שישאיר אבק למתחרים ויגיד בקול ברור – אני כאן! תהליך המיתוג והאתגרים הטמונים בו הם תהליך מרגש שנשמח לקחת בו חלק יחד איתכם.

 

אם אתם מעוניינים להפוך למיתוג הבא שלנו – צרו עמנו קשר עוד היום לפרטים נוספים.





אתר זה נבנה ע"י ריסטארט