איפיון

איפיון

מתי השתמשתם לאחרונה?
כשאנחנו משתמשים בפלאפון שלנו, במחשב הביתי, הטאבלט או אפילו בכספומט – אנו חווים חווית משתמש. על מנת שחוויה זו תהיה קלה, מהנה ויעילה לכל הצדדים מישהו הקדיש מחשבה רבה. הרמה המידית והחושית של חוויה זו היא מה שרוב האנשים זוכרים ומכירים, מה שאנחנו רואים וסופגים ודרך ההתקשרות שלנו עם המידע המוצג מולנו. התקשורת האישית עם אותו מוצר דיגיטלי שבו אנו משתמשים, החוויה הזו היא לב ליבו של כל מוצר דיגיטלי.
בשורה התחתונה – אפיון חווית משתמש הינו תהליך אשר מתכנן ובונה חוויה זו מהשלב הרעיוני עד התוצר הסופי.

 

אז איך מאפיינים חווית משתמש?
מוצרים דיגיטליים שונים דורשים חוויות משתמש שונות, כמו גם הלקוחות אשר משתמשים במוצרים הדיגיטליים השונים. המשימה היא לייצר אינטראקציה אופטימלית בין המשתמש לממשק. תהליך אפיון חווית משתמש נועד לעשות זאת באמצעות ניתוח המותג והסוגים השונים של לקוחותיו וצרכיהם. תוך כדי התייחסות לנתונים אנליטיים, מערכות תוכן, הרשאות ונגישות וכמו כן גם בניית שפה גרפית וקונספטים ויזואליים מותאמים – אנו מייצרים חוויית משתמש בתפירה אישית שהיא גם מהנה, יעילה וייחודית.

 

השמים הם (לא) הגבול
תהליך אפיון חווית המשתמש אינו מסתיים ברגע שהמוצר הדיגיטלי עלה לאוויר. בעצם, זהו רק עוד שלב. ברגע שהלקוחות יתחילו להשתמש במוצר הדיגיטלי ניחשף למידע רב לגבי חוויות המשתמש השונות ואיך באפשרותנו לייעל ולשפר אותן. בין אם נרצה להוסיף אפשרויות, לשדרג את הקיימות או להוסיף צבע וסטייל לממשק העיצובי, השמים הם הגבול. צוות המומחים שלנו בריסטארט ישמח לעזור ולייעץ בכל שלב בדרך ליצירת חווית משתמש שכל אחד ישמח לחזור עליה.

 

אם גם אתם רוצים ליהנות מאפיון מקצועי – צרו עמנו קשר עוד היום!





אתר זה נבנה ע"י ריסטארט